Nechte starosti se sledováním lhůt, výpočtem a vykazováním daní na nás! Ať už se jedná o jednoduché podání daně z příjmů či přehledů pro OSVČ, nebo o kompletní vedení účetnictví či daňové poradenství pro větší společnosti, jsme schopni zajistit vše od převzetí podkladů až po komunikaci s úřady včetně doprovodných úkonů jako jsou výpočty mezd a vedení záznamů o zaměstnancích či evidence majetku.
Věnujte se naplno svému podnikání, my se postaráme o ostatní!
Využívání služeb daňového poradce přináší jeho klientům dvě základní výhody. Jedná se jednak o správně provedené zúčtování a odvod daně v termínu bez rizika dodatečných penalizací, a dále pak o optimalizaci odvodů v souladu s platnou legislativou. Spolehněte se na naše zkušenosti a profesionalitu!
Komunikace s úřady může být pro menší podnikatelské subjekty (OSVČ, malé výrobní společnosti apod.) výrazně navyšuje administrativní zátěž, a to zejména v případě, že dan subjekt nedisponuje vlastním zkušeným zaměstnancem, který se v této oblasti vyzná. Přenechte veškerá jednání a komunikaci s úřady na nás – jsme schopni si pohlídat termíny a rozumíme terminologii i jazyku úřednických dokumentů. V tomto směru zajistíme veškerou komunikaci včetně zastupování před státními orgány – jediné, co od Vás budeme potřebovat, je platná plná moc.
Je zákonem vyžadováno, aby každý podnikatelský subjekt vedl a archivoval dokumentaci, která umožňuje zpětné dohledání vstupů pro výpočet daně a ověření plnění zákonných podmínek podnikání. Nechte vše na nás a můžete se spolehnout na naše zkušenosti a preciznost.
Daňová evidence je zjednodušeným typem účetnictví, který využívají subjekty, jež nejsou z pohledu zákona o účetnictví považovány za účetní jednotku. Jedná se především o osoby samostatně výdělečně činné – živnostníky či svobodná povolání a podnikatelské subjekty vykazující roční obrat nižší než 25 milionů Kč, které nejsou zapsány v obchodním rejstříku.
Výpočet a podání daňového přiznání či jiných typů daní (DPH, silniční daň apod.) nebyly nikdy jednodušší. Stačí provést následující:
Naskenujte všechny dokumenty firmy za dané zdaňovací období. Přibližný seznam viz níže.
Pošlete skeny na info@consultlab.cz
My dokumenty zkontrolujeme a sdělíme Vám cenu za služby (cenu si můžete také sami stanovit pomocí naší Kalkulačky).
Připravíme a na základě plné moci podáme dokumenty na příslušný finanční úřad.
Současně pošleme sken na Vámi zadaný e-mail.
V případě dotazů neváhejte kontaktovat!
Bereme na sebe účetnictví, vykazování, výpočet daní a mezd,
právní záležitosti, práce s bankami, abyste byli svobodnější!