Firemní účetnictví se neobejde bez důsledného zpracovávání účetních dokladů. I tuto činnost pro vás budeme rádi vykonávat. Jsme schopni realizovat kompletní řetězec činností souvisejících se zpracováním primárních účetních dokladů i dokladů následných. Díky modelu externího vedení účetnictví, do kterého zpracování účetních dokladů samozřejmě spadá, bude vaše firma moci profitovat z celé řady výhod, jež sebou tento model nese.
Zpracování účetních dokladů zahrnuje kontrolu jejich správnosti, ověřování správnosti a ověření účetních operací, stejně jako kontrolu naplnění všech formálních náležitostí. Nedílnou součástí komplexního zpracování účetních dokladů je jejich třídění, značení a následné zařazení daného dokladu do správné dokladové řady.
Pro naše klienty zpracováváme závěrky daňové evidence i účetnictví v plném a zkráceném rozsahu. V případě potřeby si snadno poradíme s tvorbou podkladů k podnikatelským záměrům, žádostem o úvěr apod. Spolehnout se na nás mohou i společnosti, které jsou ze zákona auditované, vypracujeme pro ně výroční zprávu.
Přenesení činností souvisejících s účetnictvím a zpracováním účetních dokladů na externí společnost umožní společnosti ušetřit přímé i nepřímé náklady v podobě mzdy vlastní účetní a režijních nákladů, které s provozem vlastního účetního oddělení nevyhnutelně vznikají.
I vedení společnosti se uvolní ruce s činnostmi, které s uvedenou oblastí souvisejí. Kromě úspory finanční tak vznikne také úspora časová, což je však v podnikání často to samé.
Zpracování účetních dokladů je součástí komplexní starosti o účetnictví firmy. V případě, že se rozhodnete svěřit tuto činnost nám, uděláme vše pro vaši maximální spokojenost.
Bereme na sebe účetnictví, vykazování, výpočet daní a mezd,
právní záležitosti, práce s bankami, abyste byli svobodnější!