Jako účetní firma působíme již více než 8 let – naši zaměstnanci disponují i bohatými zkušenostmi v oboru, které jsou podporovány kontinuálním vzděláváním. Díky tomu můžeme svým klientům nabídnout komplexní služby v oblasti vedení účetnictví a daňového poradenství a vést jejich účetní agendu efektivně a dle platné legislativy.
Služby spadající pod mzdovou evidenci se týkají veškeré administrativy spojené se zaměstnanci. Od podpisu pracovní smlouvy za Vás povedeme kompletní evidenci zahrnující výpočet mezd a povinných odvodů včetně ročního zúčtování, a také přihlašování či změny u jednotlivých orgánů (pojišťovny, správní úřad) a pravidelné vykazování dle požadavků zákoníku práce.
Pod pojmem vedení účetnictví se rozumí detailní zpracování příjmů a výdajů na základě dodaných podkladů – faktur, bankovních výpisů či platebních dokladů.Veškeré obdržené podklady zpracujeme podle aktuálních postupů a požadavků s důrazem na transparentnost a diskrétnost a provedeme další kroky, které jsou v rámci této služby vyžadovány.
Kromě vedení účetnictví jsme schopni poskytnout svým klientům také cenné rady na základě neustále tříbených znalostí a zkušeností. Jsme schopni pomoci s procesním zajištěním i doporučením efektivních nástrojů, které zjednoduší, zefektivní a zrychlí prováděné úkony při zachování optimální míry zabezpečení citlivých údajů. Současně nabízíme účetní poradenství zaměřené na výklad aktuálních norem, které našim klientům pomáhá specifikovat priority ve vykazování.
Potřebujete pomoc s nečekanou kontrolou z finančního úřadu nebo ověřit, že způsob, jakým vedete účetnictví, odpovídá Vašim potřebám i požadavkům legislativy?
Neváhejte se na nás obrátit – zajistíme vše potřebné k úspěšnému dosažení cíle.
Využíváte víc než 200 položek měsíčně? Máte 50+ zaměstnanců?
Přímo pro vás nabízíme možnost platby na měsíční účetní paušály.
Bereme na sebe účetnictví, vykazování, výpočet daní a mezd,
právní záležitosti, práce s bankami, abyste byli svobodnější!